მომსახურების ხარისხის უფროსი სპეციალისტი

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სათავო ოფისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: მომხარებელთა მომსახურების დეპარტმანეტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 20 მაისი, 2025

ეს შენი შანსია! შემოგვიერთდი - ახალი მწვერვალებისკენ, ერთად!
 

ვენ დაგახვედრებთ:

  • საერთაშორისო გარემოში მუშაობისა და განვითარების შესაძლებლობას
  • მხარდამჭერ და მეგობრულ გუნდს
  • კონკურენტულ ანაზღაურებასა და ბენეფიტების პაკეტს, მოქნილი სამუშაო პირობებით
  • მხარდაჭერას სწავლასა და განვითარებაში
  • ღიაობას ინიციატივების მიმართ

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მომსახურების ხარისხის შეფასება მომხმარებელთა გამოკითხვის გზით და კომუნიკაციის სხვადასხვა ფორმის (call, chat, email) ანალიზი შიდა სტანდარტების მიხედვით;
  • დეტალური უკუკავშირის და ანგარიშების მიწოდება მომსახურების უწყვეტი გაუმჯობესების მიზნით;
  • ხარისხის შეფასების სტანდარტებისა და ძირითადი მაჩვენებლების (KPIs) განვითარების პროცესში მონაწილეობა და ოპტიმიზაცია;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილების ამაღლებაზე ზრუნვა და მომსახურების საერთო ხარისხის გაუმჯობესებაში გუნდების მხარდაჭერა;
  • შიდა ცოდნის ბაზის მართვა და განახლება, ასევე პროცედურების გამარტივება მათი გამოყენებადობის გასაუმჯობესებლად;
  • საბანკო სისტემების (ახალი და არსებული) ტესტირება და შეფასება, გაუმჯობესების რეკომენდაციების მოწოდება;
  • მომხმარებელთა საჩივრებისა და მომსახურების ინციდენტების მართვა, ძირეული მიზეზების ანალიზი და პროცესების გაუმჯობესების წინადადებების შემუშავება;
  • გუნდის დაგეგმვისა და შესრულების პროცესის ხელმძღვანელობა, ხელმძღვანელობისა და მენტორობის უზრუნველყოფა მაღალი შედეგების მისაღწევად;
  • სასწავლო მასალებისა და მომხმარებელთა მომსახურების სკრიპტების შექმნა სიცხადისა და თანმიმდევრულობის უზრუნველსაყოფად;
  • ანგარიშვალდებულების, გუნდური მუშაობისა და უწყვეტი გაუმჯობესების კულტურის განვითარება.

აკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება: ბაკალავრის ხარისხი (ბინეს ადმინისტრირება ან ფსიქოლოგიის მიმართულებით);
სამუშაო გამოცდილება: 3+ წლიანი გამოცდილება ბანკში ან მომხმარებელთან მომსახურების სფეროში;
უცხო ენები:  ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, ინგლისურ ენის კარგად ცოდნა.
ტექნიკური ცოდნა და უნარები: MS Office პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის, მაღალ დონეზე ცოდნა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა და სიზუსტე;
  • პრობლემების მოგვარების უნარი;
  • ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • ინიციატივების გამოჩენის უნარი;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, ორგანიზაციული უნარები.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.

შეავსეთ განაცხადი