27.11.2017
6 დეკემბერს სასტუმრო რედისონში პაშა ბანკი პროექტის MEETING ROOM-ის ფარგლებში გამართავს რიგით მეოთხე ბიზნეს-კონფერენციას, რომელიც ამჯერად საქართველოში სოფლის მეურნეობის პროექტების დაფინანსების სპეციფიკურ სქემებსა და პირობებს დაეთმობა.
03.11.2017
"საქართველოს პრო ბონო ქსელი" წარმოადგენს საქართველოში მოქმედი იმ ადგილობრივი და საერთაშორისო კომპანიების არაფორმალურ გაერთიანებას, რომელთაც სურთ საკუთარი ექსპერტიზისა და პროფესიული რესურსების გამოყენება საზოგადოების სასიკეთოდ.
31.10.2017
27 ოქტომბერს სასტუმრო ქორთიარდ მერიოტში CEO Lunch Tbilisi-ის მეორე შეხვედრა გაიმართა.
25.10.2017
2017 წლის 24 ოქტომბერს სასტუმრო „ჰოლიდეი ინში“ ბიზნეს კაფეს რიგით მეთორმეტე შეხვედრა გაიმართა. მოწვეულ სტუმრებს სააგენტო „LIVE“-ის დამფუძნებელი ალექს ჩიქოვანი ესაუბრა თემაზე “პირველიდან დღემდე - ქართული ღვინის კომერციული ისტორია.“
03.10.2017
29 სექტემბერს Caspian European Club-ის და Caspian American Club-ის ორგანიზებით საქართველოში პირველად გაიმართა CEO Lunch Tbilisi-ის შეხვედრა.
18.09.2017
წელს “CEO Lunch Tbilisi”-ის ფარგლებში დაგეგმილია სამი შეხვედრის ჩატარება. შეხვედრები გაცნობითი ხასიათის იქნება და მონაწილეებს მიეცემათ საშუალებას ერთმანეთს გაუზიარონ საკუთარი გამოცდილება, სიახლეები და გეგმები.
24.07.2017
“პაშა ბანკის” ინიციატივით კიდევ ერთი გარემოსდაცვითი პროექტი ხორციელდება. ის მიზნად ისახავს კომპანიების ჩართვას „ბიას“ და „თრიფექსის“ ერთობლივ კამპანიაში „აღადგინე“, რომელიც თავის მხრივ ემსახურება ბორჯომში 2008 წელს ომის დროს დამწვარი ტყის აღდგენას.
10.07.2017
პაშა ბანკი წელს კვლავ აქტიურად ჩაერთო აშშ-ს დამოუკიდებლობის აღსანიშნავად გამართულ ღონისძიებაში. ბანკი უკვე მესამე წელია აშშ-ს საელჩოში ამერიკის სავაჭრო პალატის (AmCham Georgia) მიერ ორგანიზებულ საღამოში იღებს მონაწილეობას.
05.07.2017
4 ივლისს გარემოსა და ბუნებრივი რესურსების დაცვის სამინისტროს მხარდაჭერით და პაშა ბანკთან პარტნიორობით ჟურნალ OK!-ის მიერ ორგანიზებული მწვანე წვეულება გაიმართა.
22.06.2017
2017 წლის 20 ივნისს ბიზნეს კაფეს რიგით მეთერთმეტე შეხვედრა გაიმართა, რომლის სპიკერი ამჯერად იყო კომპანია „სარკე სტუდიოს“ დამფუძნებელი ლევან ბახია თემით „სარკეში“ არეკლილი რეალობა - მარკეტინგული, მენეჯერული და ფილოსოფიური გამოღვიძება".