პაშა ბანკი  Spotlight 2015-ის პლატინის სპონსორია 

25.05.2015

24 მაისს სასტუმრო რედისონ ბლუ ივერიაში გაიმართა წლის მთავარი მარკეტინგული ღონისძიება - Spotlight 2015. პაშა ბანკი იყო ღონისძიების პლატინის სპონსორი.

Spotlight 2013 წლიდან ტარდება და აქ ქართველი მარკეტერები და სხვა პრაქტიკოსი პროფესიონალები მსმენელს საკუთარ გამოცდილებას უზიარებენ.

ღონისძიებაზე გაიმართა პაშა ბანკის მიერ ინიცირებული პროექტის - Spotlight Marketing Library პრეზენტაცია, რომელიც განხორციელდა Spotlight-სა და თბილისის მედიათეკასთან ერთად. პროექტის მიზანია ერთ კომფორტულ სივრცეში მოუყაროს თავი მარკეტინგის, ბრენდინგის, PR და სხვა მომიჯნავე დარგების თანამედროვე პროფესიულ ლიტერატურას და გახადოს ხელმისაწვდომი ნებისმიერი მსურველისთვის.

„ჩვენ ნათლად ვხედავთ Spotlight-ის მნიშვნელობას ადგილობრივი ბიზნესსაქმიანობის განვითარების და პროფესიონალიზმის ამაღლების კუთხით. შესაბამისად, გადავწყვიტეთ აღნიშნული პროექტის პლატინის სპონსორობა. უფრო მეტიც! ჩვენ მხოლოდ ფინანსური მხარდაჭერით არ შემოვიფარგლეთ და ძალიან სასარგებლო და საინტერესო პროექტი წარვადგინეთ თბილისის მედიათეკასა და Spotlight-თან ერთად. იქიდან გამომდინარე, რომ საქართველოში, სამწუხაროდ, მარკეტინგის მიმართულებით ლიტერატურა მარტივად ხელმისაწვდომი არ არის, გადავწყვიტეთ, ამ სფეროთი დაინტერესებულ ნებისმიერ მსურველს მივცეთ საშუალება, ისარგებლოს თანამედროვე პროფესიული ლიტერატურით Spotlight Marketing Library-ში და ვიწვევთ ნებისმიერ კომპანიას, შემოუერთდეს პროექტს და შეავსოს ბიბლიოთეკა ახალი წიგნებით!“- აღნიშნა ანანო ქორქიამ, პაშა ბანკის PR და მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსმა.  

პაშა ბანკი, მთავარი ღირებულებებიდან გამომდინარე, ფოკუსირდება გრძელვადიან და ჯანსაღ პარტნიორულ ურთიერთობებზე. ბანკი Spotlight-თან თანამშრომლობას მომავალშიც განაგრძობს.

გთხოვთ, იხილეთ წიგნების ჩამონათვალი, რომელიც საჩუქრად გადაეცა მედიათეკას:

  • Marketing Hardcover – Robbin Phillips, Greg Cordell, Geno Church , John Moore
  • Rules for Revolutionaries - Guy Kawasaki
  • Ignore Everybody and 39 Other Keys to Creativity - Hugh MacLeod
  • What Great Brands Do - Denise Lee Yohn
  • The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything - Guy Kawasaki
  • Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age -Jonah Berger
  • How Brands Grow - Byron Sharp
  • The Passion Conversation: Understanding, Sparking, and Sustaining Word of Mouth
  • Decoding the New Consumer Mind - Kit Yarrow
  • Hello, My Name is Awesome - Alexanda Watkins
  • Unconscious Branding - Douglas Van Praet
  • The Brand Gap – Marty Neumeier
  • The Philosophy of Branding - Thom Braun
  • The Power of Visual Storytelling - Ekaterina Walter and Jessica Gioglio
  • LoveMarks - Kevin Roberts
  • Whatever You Think, Think the Opposite - Paul Arden
  • Positioning: The Battle For Your Mind - Al Ries and Jack Trout
  • Loveworks -  Brian Sheehan
  • Ogilvy on Advertising – David Ogilvy
  • The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes  -Margaret Mark, Carol Pearson, Carol S. Pearson
  • The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly  - David Meerman Scott
  • Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking  – Andy Sernovitz
  • Confessions of an Advertising Man - David Ogilvy
  • The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference - Malcolm gladwell
  • Purple Cow  - Seth Godin
  • Truth, Lies & Advertising: The Art of Account Planning by Jon Steel
  • The Psychology of Selling  - Brian Tracy
  • Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions - Guy Kawasaki
  • Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition - Guy Kawasaki
  • Making Ideas Happen: Overcoming the Obstacles Between Vision and Reality - Scott Belsky
  • What the Dog Saw and Other Adventures - Malcolm Gladwell
  • Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities - David Airey
  • Brand Thinking and Other Noble Pursuits - Debbie Millman
  • Managing the Customer Experience: Turning Customers Into Advocates - Shaun Smith, Joe L. Wheeler
  • The Creative Habit: Learn It and Use It for Life - Twyla Tharp
  • Symbol by Steven Bateman - Angus Hyland
  • Logo - Michael Evamy
  • Global Content Marketing - Pam Didner
  • HBR 10 Must Read Boxes Set Brand Bible – Debbie Millman